Monipuolista ja maksutonta liikuntaa 18-29-vuotiaille helsinkiläisille!

Kevät 2018

Maanantai


Tankotanssi
8.1. –23.4.
klo  15:30 –17:00 Rock The Pole

Tunti sopii kaikentasoisille liikkujille, eikä aiempaa liikuntataustaa tarvita. Ensimmäinen ryhmä klo 15.30 ja toinen ryhmä klo 16.15. Ryhmiin mahtuu Max. 28 henkilöä.

Katso lisää
Lisätietoa

Iiris
0504393151
puhelinajat
arkisin: 12:00-20:00
www.rockthepole.fi


Pilates (naisten tunti)
8.1. –23.4.
klo  17:00 –18:00 Tyttöjen talo

Tunnilla tutustutaan Pilates -harjoitteluun, joka kehittää voimaa, kestävyyttä, liikkuvuutta, kehonhallintaa sekä kehotietoisuutta.

Katso lisää
Lisätietoa

Huom! Vain naisille!

Valitettavasti pilates-salin tila on rajallinen, joten tunnille mahtuu max 20 henkilöä.

Talvilomaviikolla 19.2 ei ole tuntia

Emma Holopainen
0443655181





Tiistai

Perhepalloilu
9.1. –24.4.
klo  09:30 –11:30 Myllypuron Pallomylly

Perhepalloilussa alle 9-vuotiaat lapset vanhempineen pelailevat ja pallottelevat yhdessä. Paikalla on ohjaaja, joka antaa tarvittaessa vinkkejä ja virikkeitä pallottelijoille.

Katso lisää
Lisätietoa

Myllypuron lähiöliikuttaja
Pia Vartiainen
pia.vartiainen@hel.fi
Puh. 09 310 87513, 050 588 1068

Tai

NYT-liikunnan vastaava likunnanohjaaja
VilleLaukkanen
Ville-pekka.laukkanen@hel.fi
040-6700079



Kuntosali
9.1. –24.4.
klo  13:00 –14:00 Kisahallin kuntosali

Tule tutustumaan kuntosaliharjoitteluun ja eri laitteisiin ohjaajan opastuksella. (Ota sisäkengät mukaan!)

Katso lisää
Lisätietoa
Ota sisäkengät mukaan!
Taru Väisänen
0406573166
 

 



Lentopallo
9.1. –24.4.
klo  14:00 –15:00 Töölön kisahalli

Haluaisitko pelata lentopalloa, mutta haluaisit ensin rauhassa opetella peruslyöntejä? Oletko höntsäillyt lentisvuoroilla ja huomannut, että olisi kiva oppia parempia ja puhtaampia lyöntejä? Nyt on tarjolla mahdollisuus saada parempi ote pelistä.

Katso lisää
Lisätietoa


Tennis
9.1. –24.4.
klo  15:00 –16:00 Smash Center

Tennis on kahden pelaajan (kaksinpeli) tai kahden kaksihenkisen joukkueen (nelinpeli) pelaama mailapeli, jossa verkon erottamat pelaajat (tai joukkueet) lyövät onttoa huopapäällysteistä palloa verkon puolelta toiselle mailaa käyttäen. Nykyinen tennispeli kehitettiin Englannissa 1800-luvun puolivälissä. Laji levisi ensin englanninkielisissä maissa erityisesti yläluokan keskuudessa. Nykyisin tennis on olympialaji, jolla arvioidaan olevan maailmanlaajuisesti noin 50 miljoonaa harrastajaa. Tennistunti pidetään […]

Katso lisää
Lisätietoa
Ari Ahokas
0405037460
Smash ry.
 
 

Futsal
9.1. –24.4.
klo  17:00 –19:00 Naulakallion koulu

Tule pelaamaan Futsalia ja pitämään hauskaa yhdessä!
Futsal on jalkapalloa muistuttava palloilulaji, jota pelataan sisätiloissa ja pienemmällä kentällä.

Katso lisää
Lisätietoa


Jooga (Joogahuone)
9.1. –24.4.
klo  19:15 –20:00 Joogahuone

Voit tulla mukaan ilman aiempaa kokemusta joogasta. Erityistä voimaa tai notkeutta ei tarvita.
Tunnilla keho rentoutuu ja mieli rauhoittuu. Ota oma matto mukaan, jos löytyy. Tunnille Max. 30 henkilöä! (keskiviikon ja torstain tunneille mahtuu enemmän)

Katso lisää
Lisätietoa

Huom! Ovet avataan vasta 15 min ennen tunnin alkua.
Joogahuoneen tiloihin ei voi jäädä odottamaan toista tuntia, jos ei mahdu ensimmäiselle.

Toimiston puhelin: 0442152523
Puhelinpäivystys:
ma-to klo 11 - 14.
http://www.joogahuone.fi/


Jooga (Joogahuone)
9.1. –24.4.
klo  20:15 –21:00 Joogahuone

Voit tulla mukaan ilman aiempaa kokemusta joogasta. Erityistä voimaa tai notkeutta ei tarvita.
Tunnilla keho rentoutuu ja mieli rauhoittuu. Ota oma matto mukaan, jos löytyy. Tunnille Max. 30 henkilöä! (keskiviikon ja torstain tunneille mahtuu enemmän)

Katso lisää
Lisätietoa

Huom! Ovet avataan vasta 15 min ennen tunnin alkua.
Joogahuoneen tiloihin ei voi jäädä odottamaan toista tuntia, jos ei mahdu ensimmäiselle.

Toimiston puhelin: 0442152523
Puhelinpäivystys:
ma-to klo 11 - 14.
http://www.joogahuone.fi/


Keskiviikko

Zumba® (naisten tunti)
10.1. –25.4.
klo  13:00 –14:00 Pasilan nuorisotalo

Zumba® Fitness on maailman suosituin tanssi-fitness ohjelma. Se yhdistää kuntoilun ja kuumat lattari- ja muut kansaiväliset rytmit kuten Salsa, chachacha, Flamenco, Reggeaton, Bollybood, Bogaloo, Merengue, Dancehall. HUOM! Tunti tarkoitettu vain naisille!

Katso lisää
Lisätietoa

Huom! Vain naisille!
Dilek Kirgiz
0456389753




Circuit-training
10.1. –25.4.
klo  15:00 –15:50 Itäkeskuksen uimahalli

Lihaskuntoa, kestävyyttä ja tasapainoa parantava monipuolinen tunti, jossa siirrytään harjoitteesta toiseen. Tunti sisältää yhteisen alkulämmittelyn ja palauttavan loppuvenyttelyn.

Katso lisää
Lisätietoa
Ota sisäkengät mukaan!
Ville Laukkanen
0406700079



Venyttely
10.1. –25.4.
klo  16:00 –16:50 Itäkeskuksen uimahalli

Lyhyen ja helpon alkulämmittelyn jälkeen monipuolista venyttelyä ja liikkuvuusharjoittelua koko keholle.

Katso lisää
Lisätietoa

Ville Laukkanen
040 6700079




Torstai



Squash
11.1. –26.4.
klo  13:00 –14:00 Talihalli

Mahdollisuus Squashin pelaamiseen. Nykyaikaiset mailat ja pallot saat lainaksi, pelitossujakin on lainattavissa.
Voit kokeilla lajia rennosti ja saat pätevää opastusta.

Katso lisää
Lisätietoa


Vesiliikunta / Uinti
11.1. –26.4.
klo  14:00 –15:00 Itäkeskuksen uimahalli

Ohjaaja hakee ryhmän uimahallin aulasta 13.45 – 14.00. Tunnilla touhutaan erilaisten vesiliikuntamuotojen, kuten uinnin, vesijumpan ja vesijuoksun parissa. UIMATAITO ON VÄLTTÄMÄTÖN! Oma uima-asu mukaan! Ottakaa 50 sentin kolikko mukaan pukukaappia varten!

Katso lisää
Lisätietoa

Ville Laukkanen
0406700079





Kuntonyrkkeily (naisten tunti)
11.1. –26.4.
klo  17:30 –18:30 Tyttöjen talo

Kuntonyrkkeily on tehokasta, hauskaa ja täysin turvallista harjoittelua nyrkkeilyn tekniikoita ja harjoitteita hyväksikäyttäen. Peruskunto kasvaa huomaamatta.

Katso lisää
Lisätietoa

Huom! Vain naisille!

Valitettavasti nyrkkeilysalin tila on rajallinen, joten tunnille mahtuu max 14 henkilöä.

NYT-liikunnan nyrkkeilytunteja on myös keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Huom! Talvilomaviikolla 22.2 ei ole tuntia.

Tyttöjen talo
050 9111370



Perjantai
Kuntojumppa (naisten tunti)
12.1. –27.4.
klo  10:00 –11:00 Pukinmäen nuorisotalo

Kuntojumppa kehittää hapenottokykyä ja vahvistaa monipuolisesti koko kehon lihaksia.

Tunnille voi ottaa mukaan vauvan / pienen lapsen. Vanhempi itse pitää lapsesta huolta tunnin ajan ja huolehtii ettei lapsi häiritse muista osallistujia.

Tunti on vain naisille!

Katso lisää
Lisätietoja